مشارکت هانیول در افزایش تولید پتروشیمی کویت

مشارکت هانیول در افزایش تولید پتروشیمی کویت
شرکت هانیول از امضای یک تفاهمنامه همکاری با شرکت پتروشیمی ایکویت برای ارائه فناوری های نوآورانه خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی ترید عربیا (tradearabia)، غول تکنولوژی آمریکا، هانیول، به تازگی از عقد یک تفاهمنامه همکاری با شرکت پتروشیمی ایکویت برای ارائه فناوری های نوآورانه به این شرکت و حمایت از عملیات ایکویت در مجموعه های پتروشیمی آن، خبر داد.
ایکویت که یک تولیدکننده جهانی محصولات پتروشیمی به شمار می رود؛ در حال حاضر دارنده و تنها اداره کننده (single-operator) چند مجموعه یکپارچه پتروشیمی در کویت، آمریکای شمالی و اروپا است. این شرکت همچنین نخستین طرح پتروشیمی مشترک (JV) بین المللی کویت محسوب می شود و دومین تولیدکننده بزرگ اتیلن گلایکول (EG) در جهان است.
جورج بو میتری، رئیس هانیول کویت، عراق، اردن و لبنان، خاطرنشان کرد: هانیول به عنوان یک شرکت نرم افزاری- صنعتی (software-industrial) جهانی، برای دهه ها تامین کننده و ارائه دهنده خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی در حوزه فناوری بوده است.
وی ادامه داد: پس از نیم قرن فعالیت در کویت، تعهد ما به ارائه راهکارهای نوین برای افزایش تولید مشتریانمان همچنان به قوت خود باقی است. متفخریم که قرار است در ایجاد ظرفیت های تازه پتروشیمی برای محقق ساختن راهبرد جدید کویت 2035 (Kuwait 2035 strategy) و تبدیل این کشور به یک قطب نفت، گاز و پتروشیمی، با ایکویت همکاری کنیم.
به عنوان بخشی از این تفاهمنامه همکاری، ایکویت تازه ترین فناوری های هانیول، شامل آخرین موارد اضافه شده به پورتفولیوی مجتمع پیوسته هانیول (Honeywell Connected Plant portfolio) را تست می کند. همچنین نیازمندی های ایکویت ارزیابی و ایده های جدید در تاسیسات هانیول پیاده می شود.
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۲۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۵۴