پایش نظام‌مند در تاسیسات عملیاتی نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود

پایش نظام‌مند در تاسیسات عملیاتی نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود
در نشست بررسی حادثه واحد بهره‌برداری پارسی دره نی، بر نظارت و اجرای پایش نظام‌مند فرآیند عملیاتی در تاسیسات شرکت آغاجاری تاکید شد.
به گزارش به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: بروز چنین حوادثی که به ایجاد خسارت به سرمایه‌های ملی می‌انجامد، به هیچ وجه قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.

وی افزود: وظیفه همه مدیران، رؤسای اداره‌ها و مسئولان بخش‌ها و واحدهای عملیاتی، بررسی مستمر و نظارت دقیق است و در انجام کارهای تعمیراتی و عملیاتی در تاسیسات باید دقت و نظارت داشت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی تخصصی به‌ویژه دوره‌های HSE برای همه سطوح کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و ارکان ثالث تاکید کرد و گفت: شرکت آغاجاری از نظر امکانات و فضای آموزشی ظرفیت بسیار خوبی دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فضا‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط برای هر فرد به صورت مستمر برای بالا بردن سطح کیفی دانش کارکنان خصوصا کارکنان عملیاتی استفاده کرد.

وی در پایان برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای حضور منظم روسای ادارات و مسئولان بخش‌های عملیاتی در تاسیسات و برگزاری نشست‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) منظم در واحدهای عملیاتی و زیر مجموعه را خواستار شد.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶
شانا |
تعداد بازدید : ۴۰۵