سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی آمید آلمان

سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی آمید آلمان
شرکت ایوونیک اینداستریز 400 میلیون یورو برای افزایش ظرفیت تولید پلی آمید خود سرمایه گذاری می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پلاستیک نیوز یوروپ ، درست یک ماه پس از راه اندازی یک طرح توسعه ای جدید در مجموعه مارل (Marl production complex) شرکت ایوونیک اینداستریز (Evonik Industries)، این شرکت از برنامه خود برای طرح های توسعه ای تازه در سایت یادشده خبر داد. ایوونیک اینداستریز از مهمترین تولیدکنندگان محصولات شیمیایی ویژه (speciality chemicals) آلمان به شمار می رود.
بر اساس این گزارش ، ایوونیک اینداستریز، مستقر در شهر اسن آلمان، در بیانیه منتشر شده در تاریخ 14 ماه مارس عنوان کرد: در نظر داریم 400 میلیون یورو برای افزایش ظرفیت تولید پلی آمید 12 (PA 12) خود تا سقف 50 درصد در این سایت سرمایه گذاری کنیم.
این پروژه بزرگترین سرمایه گذاری شرکت ایوونیک در آلمان به شمار می رود و در راستای راهبرد این شرکت با هدف تامین تقاضای فزاینده برای پلیمرهای دارای عملکرد بالا (high-performance polymer) از سوی صنایع خودروسازی، نفت، گاز و چاپ سه بعدی اجرایی می شود.
به عنوان بخشی از این طرح، تعدادی تاسیسات تکمیلی تولید پلی آمید 12 و مواد اولیه سازنده آن به مجتمع تولید موجود افزوده می شود. انتظار می رود این طرح توسعه ای تا اوایل سال 2021 میلادی به بهره برداری برسد.
کریستیان کالمن، رئیس هیئت اجرایی شرکت ایوونیک، عنوان کرد: این بزرگترین سرمایه گذاری ما در آلمان خواهد بود. سرمایه گذاری جدید کاملا در انطباق با راهبرد ایوونیک یعنی تمرکز بر محصولات شیمیایی ویژه مانند پلی آمید 12 است.
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۲۱
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۷۴