راه اندازی خط جدید بسته بندی شرکت پتروشیمی غدیر

راه اندازی خط جدید بسته بندی شرکت پتروشیمی غدیر
خط جدید بسته بندی شرکت پتروشیمی غدیر با همکاری یک شرکت ایتالیایی نصب و راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، خط جدید بسته بندی شرکت پتروشیمی غدیر با هدف ایمن سازی محیط کار، بهینه سازی عملیات دستگاه ها و رعایت استانداردهای زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی نصب و راه اندازی شده است.
براساس همین گزارش، پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر تجهیزات پتروشیمی غدیر، پروژه های نوسازی در دستور کار این شرکت قرار داده که این پروژه ها در دو گروه عملیاتی و زیست محیطی طبقه بندی شد. پروژه نوسازی خطوط بسته بندی FFS از مهمترین این پروژه هاست که هر دو هدف زیست محیطی و عملیاتی را پوشش داد.
پروژه بسته بندی خط FFS (پودر فاین PVC) در پتروشیمی غدیر اولین پروژه خط FFS است که در ایران راه اندازی شده است؛ خطوط قبلی معایب و مسائل زیادی داشت که این شرکت را به سمت تغییر این خطوط سوق داد. کیفیت پایین بسته بندی، حجم بالای کارهای تعمیراتی روی خط، مصرف بالای انرژی، حجم پایین میزان بسته بندی خطوط و سرعت پایین از مهمترین ایرادات سیستم قدیمی بود که شکایات زیادی از مشتریان شرکت را باعث شده بود.
هم اکنون خطوط جدید از یک شرکت ایتالیایی خریداری شده و با ظرفیت و سرعت و کیفیت خوب در حال بهره برداری است. این خط با هدف ایمن سازی محیط کار، بهینه سازی عملیات دستگاه ها و رعایت استانداردهای زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی نصب و راه اندازی شده است.
ظرفیت اسمی این خط 1000 برگ در ساعت است که از زمان راهاندازی تاکنون در ظرفیت کامل قرار داشته است.
پتروشیمی غدیر یکی از چهار شرکت تولید کننده پودر PVC در ایران است که محصول آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۱۸