صادرکنندگان ایرانی خواستار وصول مطالبات خود از ونزوئلا شدند

صادرکنندگان ایرانی خواستار وصول مطالبات خود از ونزوئلا شدند
فعالان و صادرکنندگان ایرانی در نشست با سفیر ونزوئلا ضمن تشریح درخواست های خود خواستار وصول مطالباتشان در ارتباط با فعالیت های مربوطه در کشور ونزوئلا شدند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تجارت ایران، فعالان و صادرکنندگان ایرانی در بخش خصوصی در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت ؛ معدن و تجارت و ˈ داوید ولاس کزˈ سفیر ونزوئلا ضمن طرح موضوع سرعت در پرداخت مطالبات ، توافق هایی برای اجرای طرحهای نیمه تمام از سوی نمایندگان شرکت های ایرانی فعال در ونزوئلا انجام دادند.
طرفین در این نشست همچنین ضمن بررسی راه های توسعه همکاری های اقتصادی، برقراری دور تازه ای از مناسبات تجاری بین تهران - کاراکاس را مورد تاکید قرار دادند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه این نشست گفت: قرار است ، سفیر ونزوئلا در پایان مأموریت خود در تهران در بازگشت به عنوان معاون وزیر امورخارجه این کشور فعالیت خود را دنبال کند.
ˈحمید صافدلˈ افزود: با شناختی که از سفیر ونزوئلا وجود دارد، او فرصت های اقتصادی ایران را می شناسد و از سوی دیگر در مسئولیت حساسی که مشغول به کار خواهد شد می تواند در رشد بیش از پیش حجم همکاریهای تجاری نقش موثری داشته باشد.
ˈداوید ولاس کزˈ سفیر ونزوئلا نیز ضمن تأکید بر حل مشکلات شرکتهای ایرانی گفت: دولت ونزوئلا تلاش می کند تا تمامی تعهدادت خود را به موقع عمل کند.
وی اظهار داشت: تهران و کاراکاس در چارچوب توافقات موجود تلاش می کنند و برپایه آن متعهدند که مفاد مورد توافق را جامه عمل بپوشانند.
وی افزود: اراده سیاسی دو کشور برای تحقق و شکل گیری توافق های دوجانبه و تداوم همکاریهای آتی در بخش تکنولوژی و کشاورزی است.
۱۷ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۳۹۸