برنامه‌های گسترده‌ای برای ارتقای کیفیت هوا و محیط زیست داریم

برنامه‌های گسترده‌ای برای ارتقای کیفیت هوا و محیط زیست داریم
رئیس جمهوری گفت: دولت برنامه‌های گسترده‌ای از جمله تبدیل سوخت نیروگاه‌ها، ارتقای کیفیت بنزین و گازوئیل، گازسوز کردن خودروها و کمک به رفع مشکل ریزگردها در زمینه ارتقای کیفیت هوا و محیط زیست دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید که با حضور اعضای هیئت دولت، مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: اساس دولت این است که به فکر مردم باشیم، برای خدمت به مردم تلاش کنیم و به مردم احترام بگذاریم.

وی با اشاره به برنامه بزرگ دولت برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل تجاری تصریح کرد: برنامه خوبی در این زمینه طراحی و تدوین شده که علاوه بر نوسازی و ارتقای بهره‌وری ناوگان حمل‌ونقل تجاری کشور، به کاهش آلودگی هوا و ارتقای ایمنی حمل‌ونقل کشور نیز کمک بزرگی می‌کند.

رئیس جمهوری عنوان کرد: دولت همچنین برنامه‌های گسترده‌ای از جمله تبدیل سوخت نیروگاه‌ها، ارتقای کیفیت بنزین و گازوئیل، گازسوز کردن خودروها و کمک به رفع مشکل ریزگردها در زمینه ارتقای کیفیت هوا و محیط زیست دارد.

روحانی گفت: باید تلاش کنیم امسال نیز همچنان تورم را تک رقمی حفظ و برای جذب سرمایه‌، بیشتر کوشش کنیم، همچنین باید در روابط بانکی، ارتباط با دنیا، همکاری سازنده و گسترده‌تر با جهان مسیر را همانند گذشته ادامه دهیم.
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۴۸
شانا |
تعداد بازدید : ۲۹۳