ورود شرکت‌های گازی به بازار سرمایه تا پایان سال

ورود شرکت‌های گازی به بازار سرمایه تا پایان سال
معاون سازمان خصوصی گفت : واگذاری سهام سرخ آبی‌های پایتخت در مرحله پایانی قرار گرفت.
ابوالقاسم شمسی با اشاره به اینکه اساسنامه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شده است اظهار داشت: با این وجود برای واگذاری سهام این دو شرکت در انتظار ارسال نامه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم .
معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه تنها امتیاز و برند این شرکت ها واگذار می شود خاطرنشان کرد: به همین دلیل بحث مربوط به زیان ده بودن این شرکت ها مطرح نیست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال بررسی اهلیت خریداران برای حضور در رقابت برای خرید سهام این شرکت ها وجود دارد، اظهار داشت: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است و اگر قرار بر تایید اهلیت باشد در آن صورت کارگروهی تشکیل خواهد شد.
شمسی در ادامه دیگر واگذاری های سازمان خصوصی سازی را مد نظر قرار داد و اظهار داشت: در کنار واگذاری سهام این دو باشگاه واگذاری شرکت های گازی هم در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه هلدینگ کاز مراحل پذیرش را پشت سر گذاشته است خاطرنشان کرد: در همین راستا با شرکت بورس و شرکت ملی گاز مذاکراتی صورت گرفته است .
معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه مراحل پذیرش هلدینگ گاز در حال انجام است تصریح کرد: با پایان مراحل پذیرش این شرکت سهام آن تا پایان سال به بازار سرمایه وارد می شود.
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری شرکت های گازی وارد بورس می شوند خاطرنشان کرد: عرضه سهام این شرکت ها در آغاز به صورت تدریجی خواهد و بود و در مراحل بعدی عرضه بلوکی خواهیم داشت.
۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۲۴۳