آمادگی هلند برای گسترش همکاری با شرکت های پتروشیمی ایران

آمادگی هلند برای گسترش همکاری با شرکت های پتروشیمی ایران
شرکت های هلندی همانند دیگر شرکت های اروپایی علاقه مند با همکاری و انتقال فناوی به شرکت های ایرانی هستند.
سیاوش شجاعی، مدیر فروش منطقه ای شرکت کنترل سیل (ControlSeal) هلند، در گفتگو با خبرنگار نیپنا گفت: ما برنامه داریم که در بلندمدت گام هایی در راستای انتقال فناوری از طریق تشکیل جوینت ونچر (JV) با شرکت های ایرانی برداریم.
مدیر فروش منطقه ای شرکت کنترل سیل ضمن ارائه معرفی کوتاهی از فعالیت های این شرکت عنوان کرد: شرکت کنترل سیل هلند در زمینه تولید انواع ولوهای ویژه (Special Valves) مانند ولوهای مورد استفاده در دمای بالا برای صنایع پایین دستی و پتروشیمی فعالیت دارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره سابقه همکاری های این شرکت با صنایع پتروشیمی ایران افزود: در حال حاضر پتروشیمی جم، اراک، کرمانشاه و تعدادی دیگر از پتروشیمی ها ایران از مصرف کنندگان محصولات ما به شمار می روند. در حوزه پالایشگاهی نیز ولوهای ما در فازهای یک تا 24 پارس جنوبی مورد استفاده هستنند.
شجاعی یادآورد شد: دفتر کنترل سیل در ایران هم اکنون فعالیت دارد و از افتخارات شرکت کنترل سیل ادامه همکاری با مشتریان ایرانی در دوران تحریم ها است. چرا که علی رغم عدم تمایل بسیاری از شرکت های اروپایی به مشارکت در بازار ایران در شرایط تحریم، رویکرد و سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار این کشور بود.
مدیر فروش منطقه ای شرکت کنترل سیل در مورد اقدام اخیر آمریکا خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا و همچنین هلند از آمادگی خود برای متعهد ماندن به برجام خبر داده اند و ما نیز همانند گذشته تمام تلاش خود را برای حفظ رابطه با طرف ایرانی به کار خواهیم بست.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
تعداد بازدید : ۴۴۹