اروپایی ها به دنبال واردات پلی اتیلن بیشتر از ایالات متحده

اروپایی ها به دنبال واردات پلی اتیلن بیشتر از ایالات متحده
خریداران اروپایی به تازگی در حاشیه نمایشگاه (NPE plastics) در ایالت فلوریدا علاقه خود برای واردات بیشتر پلی اتیلن از امریکا ا علام کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، مشتریان اروپایی پلی اتیلن ایالات متحده در انتظار واردات حجم بیشتری از پلی اتیلن (PE) تولیدی از ظرفیت های تازه ایجاد شده در آمریکا هستند.
اما حجم اختصاص یافته برای صادرات به قاره سبز در حال حاضر کم است و بیشتر منابع آگاه پیش بینی می کنند که میزان عرضه در هفته های آتی همچنان در سطح فعلی باقی بماند.
یکی از مشتریان مستقر در اروپا می گوید: ما حجم مشخصی برای واردات در نظر نگرفتیم. اما رویکرد متفاوت عرضه کنندگان بسیار جالب توجه بود. برخی به دنبال بودجه بندی تولیدات خود برای بازارهای مختلف هستند و گروهی نیز در پی ارسال هر چه بیشتر محموله های خود به بازار آسیا هستند.
یکی از دلایل تمایل کمتر صادرکنندگان به عرضه محصولات خود در بازار قاره سبز، تعرفه گمرکی 6.5 درصدی بر کالاهای وارداتی از ایالات متحده محسوب می شود. رقمی مشابه آنچه برای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC) در نظر گرفته شده است.
مساله یادشده و پاره ای از مشکلات دیگر سبب می شود تا نتوان در حال حاضر برآوردی صحیح از زمانی که اروپا می تواند شاهد جذب میزان بیشتری از ظرفیت های تازه ایجاد شده در ایالات متحده باشد؛ داشت.
۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۴۶