افزایش ظرفیت تولید تولید کامپاندهای ویژه ایالات متحده

محصولات جدید شرکت کابوت به تامین نیاز رو به رشد بازار خودروسازی و صنعت اختصاص می یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت کابوت (Cabot) ایالات متحده به تازگی از تکمیل دو طرح توسعه ای که ظرفیت تولید مستربچ های سیاه (black masterbatch) و کامپاندهای ویژه (speciality compounds) این شرکت را در سطح جهانی افزایش می دهد؛ خبر داد.

این شرکت مستقر در بوستون ایالت ماسچوست می گوید: بخشی از طرح توسعه ای یادشده از طریق خریداری شرکت تک بلند (Tech Blend) که یک تولیدکننده شناخته شده مستربچ های سیاه به شمار می رود و از این پس تحت نام کابوت پلاستیکز کانادا (Cabot Plastics Canada) به فعالیت می پردازد؛ صورت گرفت.

از طرفی کابوت همچنین یک خط تولید جدید را در تاسیسات تولید خود در Pepinster بلژیک راه اندازی کرده است.

شرکت کابوت همچنین بدون اعلام جزئیات سرمایه گذاری صورت گرفته اعلام کرد: خط تولید جدید قابلیت های تولید فرمولاسیون های پلاستیک (plastic formulations) شامل فرمولاسیون های ترموپلاستیک مهندسی و رسانای (conductive and engineering thermoplastics formulations) این شرکت را افزایش می دهد.

این شرکت افزود: با اضافه شدن ظرفیت های تازه، سایت Pepinster در حال حاضر بزرگترین تاسیسات تولید مستربچ و کامپاند در شبکه کابوت محسوب می شود.

بر اساس اعلام دنیس میرتوگلو، معاون رئیس و مدیر اجرایی شاخه کامپاندهای ویژه شرکت کابوت، می گوید: محصولات خط تولید جدید بیشتر به تامین نیاز رو به رشد بازار خودروسازی و صنعت اختصاص می یابد.
۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۳۱