پتروشیمی جم در مسیر توسعه بازارهای جهانی

پتروشیمی جم در مسیر توسعه بازارهای جهانی
وجود دفتر فروش و انبار تاپکو در استانبول نقطه قوت شرکت پتروشیمی جم جهت حضور در بازارهای جهانی بدون محدودیت های مالی و سیاسی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، حسین صفاری نوش آبادی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم موضوع جالب، جذاب و قابل تامل برای مشتریان محصولات جم را وجود دفتر فروش و انبار تاپکو در استانبول اعلام کرد و افزود: از آنجایی که این دفتر بدون هیچگونه محدودیت مالی و سیاسی برای مصرف کنندگان نهایی و بدون واسطه قادر به تامین سریع محصولات پتروشیمی جم در خارج از ایران و از طریق انبار ترکیه است برای مشتریان اروپایی و امریکایی حائز اهمیت می باشد.
رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم در ادامه خاطر نشان کرد: وجود این دفتر و انبار محصولات برای مشتریان و شرکت پتروشیمی جم نقطه قوتی محسوب می شود از طرفی مشتریان خارجی با برنامه زمانبندی شده می توانند تولیدات خود را پیش بینی کنند و مجموعه پتروشیمی جم در مذاکرات و جلسات براساس موجودی انبار وارد مذاکره و تصمیم گیری می شدند.
حسین صفاری در خصوص درخواست مشتریان نهایی در مذاکرات و ترتیب اثر دادن به نحوه خرید آنان اعلام کرد و افزود: مشتریان در مذاکرات درخواست داشتند تا مجموعه پتروشیمی جم اولویت هایی برای مصرف کنندگان نهایی اتخاذ کند تا بتوانند به صورت دقیقتر و برنامه ریزی شده از پتروشیمی جم خرید کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: نکته مهم دیگر برای مشتریان صدور IP از دفتر ترکیه و بحث واریزی ها یی بود که در یکی از بانکهای ترکیه صورت می گرفت و رضایت کامل مصرف کنندکان نهایی را نشان می داد که که چگونه محصولات خود را مستقیم از ترکیه بدون کمترین محدودیت ها تامین می کردند و این موضوع وجه تمایز شرکت پتروشیمی جم نسبت به سایر پتروشیمی ها ی حاضر در نمایشگاه بود.
صفاری ضمن تشریح بازدید از غرفه پتروشیمی جم تا آخرین ساعات بازدید اظهار داشت: در آخرین روز نمایشگاه همچنان غرفه پتروشیمی جم میزبان بازدیدکنندگان زیادی بود که اکثر مشتریان جم تاکید به تامین و خرید مستقیم از دفتر تاپکو در استانبول داشتند و این موضوع برای آنها حائز اهمیت بود و استقبال این مشتریان در حدی بود که انتظار داشتند هرچه سریعتر جوابیه درخواست هایشان را از دفتر تاپکو در استانبول دریافت کنند.
حسین صفاری ادامه داد: در میان مشتریان کشورهای حوزه دریای مدیترانه و آفریقای شمالی، مصر، تونس و الجزایر درخواست داشتند خرید از طریق کشور دبی و دفتر تاپکو در استانبول انجام شود.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به جلسات برگزار شده توسط تیم فنی و تخصصی پتروشیمی جم تصریح کرد: مذاکرات تیم فنی و تخصصی شرکت پتروشیمی جم با شرکتهای صاحب دانش فنی ایتالیایی در حوزه پلیمر و کامپاندینگ صورت گرفت و تا عقد تفاهم نامه پیش رفت که این توافقات در خصوص ایجاد یک واحد کامپاندینگ ABS, PP,PE به منظور ایجاد ارزش افزوده و تکمیل ارزش محصولات پتروشیمی جم بود.
صفاری در پایان گفت: تاکید بازارهای جدید ازجمله بازارهای حوزه کشور سوریه مبنی بر اینکه که مشتریان رضایت کامل داشتند تا مستقیما و بدون واسطه با ایران وارد مباحث قرادادی و تامین محصول شوند و اظهار داشتند: چرا ایران خود این خط مستقیم را در دست نمی‌گیرد تا به مراتب حضور و ارتباط کشور عربستان و سابیک با تامین کنندگان در این میان کم رنگ تر شود.
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۹
نیپنا |
تعداد بازدید : ۶۲۱