روابط عمومی پالایشگاه نفت اصفهان:خوراک پتروشیمی اصفهان تامین می شود

روابط عمومی پالایشگاه نفت اصفهان:خوراک پتروشیمی اصفهان تامین می شود
روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان اعلام کرد: در قالب توافق های انجام شده با مجتمع پتروشیمی اصفهان، برای پرداخت بدهی های معوق، خوراک این مجتمع از طریق پالایشگاه اصفهان تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، روز دوشنبه (بیستم شهریور) در نشستی با حضور مدیران شرکت های پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی اصفهان، دو طرف درباره پرداخت بدهی ها، مبادله قرارداد و تامین خوراک به توافق رسیدند.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی اصفهان 79 میلیارد تومان از بدهی خود را به صورت نقدی و بقیه را در قالب اقساط 8 ماهه از طریق صدور چک پرداخت می کند و بر این اساس، قرارداد دو طرف مطابق مفاد صورتجلسه تنظیمی که به امضای مدیران حاضر در جلسه رسید، مبادله خواهد شد.

با توجه به درخواست مدیرعامل پتروشیمی اصفهان برای تامین خوراک این پتروشیمی، پس از تصویب توافق های نشست یادشده از سوی هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان، مصوبات اجرایی و خوراک رسانی به پتروشیمی آغاز می شود.

به گزارش شانا، پالایشگاه اصفهان با تامین 23 درصد فرآورده های نفتی کشور، یکی از بزرگ ترین پالایشگاه های ایران به شمار می آید.

پالایشگاه اصفهان در سال 1386 با داشتن سودآوری و بهره وری بیشتر نسبت به دیگر شرکت های پالایشی، به عنوان یکی از مراکز نفتی پیشگام در مجموعه صنعت عظیم نفت کشور، مشمول اصل 44 قانون اساسی و با عرضه سهام در بازار بورس، به بخش خصوصی واگذار شد.

۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ۰۳:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۵۵۱