پیشرفت 80 درصدی فاز یک طرح پتروشیمی مسجد سلیمان

پیشرفت 80 درصدی فاز یک طرح پتروشیمی مسجد سلیمان
ساخت فاز نخست طرح پتروشیمی مسجد سلیمان از80 درصد پیشرفت عبور کرد.
یوسف داوودی در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر روند مطلوب ساخت طرح پتروشیمی مسجد سلیمان اظهار کرد: تا کنون فاز یک( اوره و آمونیاک) 80.11 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود، در صورت فراهم شدن شرایط لازم ابتدای سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.
داوودی، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان از اشتغالزایی مستقیم 1500 نفر همزمان با افتتاح این پتروشیمی خبر داد. و گفت: تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه ای قرار دارد و توسعه همزمان بخش های بالا دست و پایین دستی می تواند روند ایجاد شغل های جدید را شتاب بخشد.
وی تسریع فعالیت های نصب تجهیزات و لوله کشی و پیش راه اندازی واحدهای یوتیلیتی را از برنامه های سال جاری بیان کرد و ادامه داد: همچنین طرح هایی در راستای رعایت استانداردها و دستورعمل های سازمان محیط زیست صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان با اشاره به رعایت بهداشت و ایمنی نیز گفت: پیمانکار را ملزم به رعایت تمامی قوانین و دستورعمل های مربوط به بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کارکنان شاغل در پروژه بوده و این موضوع به صورت مدون و دوره‌ای در حال کنترل می‌باشد.
بر اساس این گزارش، مامویت شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان جذب سرمایه برای توسعه مجتمع‌های پتروشیمی و مشارکت و سرمایه‌گذاری تخصصی بین‌المللی در سراسر زنجیره ارزش صنعت اوره، آمونیاک و الفین‌ها در محیطی ایمن، نوآورانه و سازگار با محیط زیست به منظور تأمین پایدار ارزش‌های ذینفعان است.
صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان جهت نیل به اهداف خود با تأکید بر یادگیری و بهبود مستمر، در راستای پایبندی به سرمایه‌های انسانی و محیط کسب و کار، متعهدانه کوشش می کند. از این رو توسعه متوازن اقتصادی- اجتماعی در محیط کسب و کار، رفتار مسئولانه در قبال محیط‌زیست و رویکرد برد- برد در ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با شرکا را در حوزه محیط کسب و کار سر لوحه خود قرار داده است.
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲
تعداد بازدید : ۴۳۲