افزایش ظرفیت تولید کامپاند پلی پروپیلن لهستان

افزایش ظرفیت تولید کامپاند پلی پروپیلن لهستان
ایتالیا ظرفیت تولید کامپاند پلی پروپیلن لهستان را با سرمایه گذاری های جدید افزایش می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ شرکت سیرمکس (Sirmax) ایتالیا برنامه دارد 30 میلیون یورو برای ساخت دومین مجتمع تولید کامپاند خود در شهر Kutno، واقع در مرکز لهستان، سرمایه گذاری کند. مجتمع جدید از امکان تولید طیف وسیع تری از محصولات برخوردار است.
گروه کامپاندر ایتالیایی سیرمکس ظرف دو سال گذشته ظرفیت تولید کامپاند پلی پروپیلن خود در تاسیسات این شرکت واقع در شهر Kutno لهستان را دو برابر کرد و آن را به رقم 80 هزار تن در سال رساند. دفتر مرکزی شرکت سیرمکس در شهر سیتادلای ایتالیا واقع است و بیشتر به تامین نیاز صنایع خودروسازی و لوازم خانگی می پردازد.
سیرمکس در حال حاضر قراردادی را برای ساخت مجتمع دومی در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع با انباری (warehouse unit) به مساحت 10 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی Lodz (ZES) واقع در شهر Kutno لهستان امضاء کرده است. مجتمع یادشده در سایتی به مساحت 60 هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.
پروژه جدید در راستای برنامه سیرمکس برای توسعه فعالیت های خود در خارج از کشور و متنوع ساختن پورتفولیوی محصولات این شرکت ایتالیایی اجرایی می شود.
مجتمع یادشده در لهستان به تولید محصولاتی شامل PP LFT و PP FR می پردازد. محصول اول پلی پروپیلن تقویت شده با فیبرهای شیشه ای بلند (long glass fibre reinforced polypropylene) و محصول دوم نوعی پلی پروپیلن خود خاموش شونده (self-extinguishing) است که هم اکنون در تاسیسات این شرکت در ایالات متحده، ایتالیا و هند نیز به تولید می رسد.
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۸۶