برگزاری کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز در مهرماه

برگزاری کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز در مهرماه
چهارمین کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز در جهت ارتقاء سطح عملیاتی و مدیریتی و پرداختن به مباحث فنی در 8 و 9 مهرماه سالجاری برگزار می شود.
کوروش حمیدی دبیر اجرایی کنفرانس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهارمین کنفرانس خطوط لوله و گاز نخستین سمینار مدیریت و فناوری های محافظت و خوردگی در مهرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کنفرانس خطوط لوله و سمینار مدیریت فناوری با هدف ایجاد بستر طرح مسایل و راهکارهای فعالین این صنعت و تعامل رو در روی بخش های کارفرمایی و پیمانکاری، پرداخت به مباحث سیاست گذاری کلان فنی، ارتقای سطح عملیات و مدیریتی و ارایه راهکارهای نوین چشم اندازی انجام می شود.

حمیدی با بیان اینکه ایران بازار اول خطوط لوله را در دنیا دارد اظهار داشت: در حال حاضر خوشبختانه کشور ما در ساخت و طراحی و پوشش خطوط لوله در صنایع نفت و گاز به سمت توانمندی ساخت داخل حرکت کرده تا جایی که تولیدات در این صنعت بومی شده است.

وی مدیریت خطوط لوله و نفت و گاز، روش های نوین ساخت لوله، طراحی و اجرای نوین در ساخت، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات خطوط لوله و حفاظت، مانیتورینگ و کنترل خوردگی و خطوط لوله دریایی را از جمله محورهای چهارمین کنفرانس مطرح کرد.

حمیدی با تاکید بر اینکه این کنفرانس در 7 سالن برگزار می شود گفت: 89 مقاله به این کنفرانس ارسال شده که 47 تا به صورت پوستر و 18 مقاله در این سمینار ارایه می شود، همچنین 4 سمینار آموزشی در حوزه تخصصی خطوط دریایی و مدیریت خوردگی برگزار می شود./
۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۳۶۷