ظرفیت تولید الفین کره جنوبی افزایش می یابد

شرکت هانوا توتال ظرفیت تولید الفین کره جنوبی را افزایش می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پلاتس، سخنگوی شرکت پتروشیمی هانوا توتال (Hanwha Total) کره جنوبی به تازگی عنوان کرد: برنامه داریم طرح توسعه مجموعه پتروشیمی خود در شهر بندری دائسان (Daesan) کره جنوبی را تا پایان سه ماهه دوم سال 2019 میلادی تکمیل کنیم.
برنامه یادشده شامل نصب یک واحد کراکینگ ال پی جی (LPG-cracking unit) در کراکر بخار تغذیه شونده با خوراک نفتا است که این کراکر بخار را قادر می سازد ظرفیت تولید محصولات الفینی خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد.
سخنگوی این شرکت افزود: به این ترتیب حجم تولید اتیلن از رقم یک میلیون 90 هزار تن فعلی به یک میلیون و 400 هزار تن در سال و پروپیلن از 930 هزار تن به یک میلیون و 60 هزار تن در سال افزایش می یابد.
البته پیش از بهره برداری از طرح توسعه ای جدید، واحد کراکر یادشده مطابق برنامه تحت یک رشته عملیات تعمیر و نگهداری 30 تا 45 روزه قرار می گیرد.
هانوا توتال یک سرمایه گذاری مشترک (JV) میان شرکت های هانوا کره جنوبی و توتال فرانسه به شمار می رود. هر یک از دو شرکت 50 درصد از سهام آن را در اختیار دارند.
هانوا یک شرکت خوشه‌ای کره ای است که در زمینه تولید برق، صنایع شیمیایی، ارائه خدمات گردشگری، هتلداری، فناوری اطلاعات، خدمات مالی، مدیریت سرمایه گذاری، بیمه، تجارت کالا، ساخت‌ و ساز، توسعه املاک و مستغلات فعالیت دارد.
شرکت هانوا در سال ۱۹۵۲ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره معامله می شود.
۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۱
نیپنا |
تعداد بازدید : ۶۱۱