گزارش برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه

گزارش برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه در تاریخ 26 تیر 1397 در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس جلسه مجمع اتحادیه اوپکس با حضور هیات مدیره و اعضاء اتحادیه در ساعت 17 با سرود ملی و تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز گردید.

در ابتدا آقای امامی مدیر روابط عمومی اتحادیه با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی و همچنین معرفی نشریه دنیای انرژی، وب سایت و اپلیکیشن، از اعضاء اتحادیه در برند سازی اتحادیه اوپکس با ارائه یادداشت ها، مقالات و مطالب چالش برانگیز اقتصادی درخواست همکاری نمودند.

آقای اسلامی رئیس هیات مدیره اوپکس ضمن خوش آمد گویی به اعضاء و تشکر بابت زحمات یکساله از اعضاء هیات مدیره و امیدواری در خصوص رسیدن به اهداف مورد نظر اتحادیه و پیگیری هیات مدیره در مورد اصلاح مشکلات ارزی مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه هیات رئیسه مجمع انتخاب شده و بر این اساس آقای دکتر حمید حسینی به عنوان رئیس و آقایان محمد احسانی و مرتضی شهریاری بعنوان ناظرین و خانم سعیدی به عنوان منشی جلسه انتخاب گردیدند.

دکتر حسینی با تعداد 108 نفر از اعضاء اتحادیه رسمیت جلسه را اعلام نمودند . سپس آقای رفیعی دبیرکل اتحادیه گزارش عملکرد هیات مدیره و همچنین ارائه گزارش آمار کل صادرات نفتی و کشور در سال 96 را ارائه نمودند.

ارائه گزارش مالی منتهی به سال مالی 1396 توسط حسابرس قانونی شرکت قرائت گردید و سپس آقای آقایی بازرس اتحادیه در این خصوص گزارش دادند. پیش بینی بودجه سال آینده توسط آقای مهندس رفیعی فر قرائت گردید و طبق رای گیری های به عمل آمده، اعضاء با  افزایش حق عضویت سالیانه اتحادیه به میزان 15% موافقت نمودند و همچنین میزان افزایش حق ورودیه اعضاء جدید بر عهده هیئت مدیره قرار گرفت.

این مراسم با رای گیری برای انتخاب بازرس ادامه پیدا کرد و  پس از رای گیری آقای رضا فخاری به عنوان بازرس اصلی و آقای بهنام صادقی خوشدل به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.

دکتر حسینی سخنگوی اتحادیه در خصوص جلسه مهم وزارت صمت و نتایج آن گزارشی ارائه کردند.

۲۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰
opex |
تعداد بازدید : ۷۵۲