دولت با حمایت از بخش‌خصوصی توانمندی‌های آنان را افزایش دهد

دولت با حمایت از بخش‌خصوصی توانمندی‌های آنان را افزایش دهد
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بازدید امروز اعضای این کمیسیون از بخش‌های مختلف شرکت مپنا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مپنا یکی از زیربنایی‌ترین و کاربردی‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه صنعت برق است، دولت باید از مپنا حمایت کند.
ناصرسودانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اعضای کمیسیون انرژی مجلس امروز دوشنبه بازدیدی از بخش‌های مختلف شرکت مدیریت پروژههای نیروگاهی ایران‌ (مپنا )از جمله بخش تولید ژنراتور و ایجاد واحدهای تولید برق داشتند، گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعضای کمیسیون سعی دارند توانمندی‌‌های بخش خصوصی که در تولید ملی تأثیر بسزایی دارد ارزیابی و حمایت کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: مپنا یکی از زیربنایی‌ترین و کاربردی‌ترین شرکت‌های فعال در بخش انرژی کشور است که از توانمندی‌های بالایی برخوردار بوده و تولید یک نیروگاه با همه قطعات و تکنولوژی آن در یک مکان و شرکت‌های متعدد و نزدیک به هم کار بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه باید مشکل این شرکت را حل کرد و دولت هم مطالبات آن را بدهد تا این ظرفیت بزرگ تولید برق در کشور زمین‌گیر نشود، ادامه داد: انتظار ما نمایندگان کمیسیون انرژی نگاه ویژه دولت به این واحد صنعتی است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به درخواست‌های کشورهای خارجی برای مشارکت و همکاری با ایران در عرصه انرژی، تأکید کرد: این سرمایه‌گذاری‌های خارجی با حمایت دولت از صنعت برق کشور قطعی می‌شود.

۱ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۱
تعداد بازدید : ۸۷۹