تولید پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای اولویت صنعت پتروشیمی

تولید پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای اولویت صنعت پتروشیمی
شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی به دنبال تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای تولید پایدار و نیز تکمیل طرح های توسعه ای است.
فرناز علوی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد برنامه های آینده صنعت پتروشیمی گفت: در تعامل با شرکت های پتروشیمی سعی داریم که همراه با تولید کنندگان و مجریان طرح‌های پتروشیمی چالش های احتمالی را برای آینده شناسایی کنیم. البته راهکارهای آینده صنعت باید هماهنگ با سایر مراجع و سازمان ها باشد تا شرکت ها بتوانند روال منطقی کار خود را ادامه دهند.
وی افزود: قصد داریم تا ماه نوامبر و آغاز تحریم های آمریکا به راهکارهایی دست یابیم و چنانچه اتحادیه اروپا شفاف تر عمل کند و میزان همکاری صنعت پتروشیمی با شرکت های اروپایی در زمینه بانکی و بیمه ای مشخص شود، بصورت عملی تر می توانیم برای اقدامات بعدی خود برنامه ریزی کنیم. در مسیر توسعه و فعالیت های اقتصادی صنعت پتروشیمی، همواره اتکا به توانمندی های داخلی چه از نظر بازار و چه از نظر اجرای طرح مورد نظر بوده و خواهد بود، ولیکن با بهره برداری از تجارب زیادی که صنعت پتروشیمی در زمان تحریم های گذشته بدست آورده است، همچنان خواهد توانست با استحکام در مسیر توسعه گام بردارد.
۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۲۳۳