راه اندازی کراکر سه میلیارد دلاری لوته کمیکال در ایالات متحده تا اوایل 2019

تولید تجاری مجموعه کراکر اتان شرکت لوته کمیکال در ایالات متحده تا اوایل سال 2019 میلادی آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، چئونگ پنگ خوان، معاون ارشد منابع انسانی و تدارکات شرکت لوته کمیکال تایتن (Lotte Chemical Titan)، روز دوشنبه 29 مرداد ماه عنوان کرد: کار ساخت طرح مشترک (JV) سه میلیارد دلاری مجموعه کراکر اتان شرکت لوته کمیکال در ایالات متحده در جریان است و انتظار می رود تا اوایل سال 2019 میلادی تولید تجاری در آن کلید بخورد.
وی افزود: لوته کمیکال همچنان کار ساخت واحد کراکر اتان یادشده با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال و تاسیسات 760 هزار تنی تولید مونو اتیلن گلایکول (MEG) خود در سایت لیک چارلز را پیش می برد و نزدیک به 92-93 درصد آن تا کنون تکمیل شده است.
پنگ خوان این سخنان را در کنفرانس صنعت پتروشیمی آسیا 2018 (Asia Petrochemical Industry Conference) که در کوالالامپور برگزار شد؛ ایراد کرد.
پیش بینی می شود که تکمیل مکانیکی این مجموعه در نیمه دوم سال جاری میلادی محقق شود. از طرفی انتظار می رود تولید تجاری در آن در نیمه اول سال 2019 کلید بخورد.
کنفرانس صنعت پتروشیمی آسیا 2018 روزهای بیستم و بیست و یکم ماه اوت امسال در کوالالامپور مالزی در جریان است. این کنفرانس متمرکز بر صنعت پتروشیمی آسیاست و با هدف توسعه ارتباطات میان فعالان بازار پتروشیمی این قاره و فعالان بین المللی این عرصه برای کمک به رشد صنایع پتروشیمی آسیا برگزار می شود.
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۷
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۱۸