بررسی ماموریت‎ها و برنامه‎های نفت خزر در نشست هیئت مدیره جدید

نخستین نشست هیئت مدیره شرکت نفت خزر با حضور اعضای جدید با هدف بررسی فعالیت‎های انجام شده در سال ۹۷، اهداف و برنامه‌های آینده این شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سیدعماد حسینی، رئیس جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر در این نشست ضمن تاکید بر تداوم و ضرورت توسعه فعالیت‌های اکتشافی در دریای خزر و استان‌های شمالی کشور، افزود: توسعه و پیشرفت در بخش نفت و گاز دریای خزر و استان‌های شمالی هم از منظر ملی و منطقه‌ای و هم از بعد اقتصادی برای کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

علی اصولی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت خزر ضمن قدردانی از تلاش اعضای پیشین هیئت مدیره این شرکت اظهار کرد: باید با رعایت همه ملاحظات، فعالیت‌های اکتشافی در حوزه خزر به عنوان یک پروژه ملی با پیگیری و جدیت دنبال شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی افزود: انتظار می رود با حضور اعضای جدید هیئت مدیره و بهره‌گیری از همفکری و خرد جمعی، ماموریت ترسیم شده برای شرکت نفت خزر محقق شود.

بر اساس اعلام شرکت نفت خزر، سیدعماد حسینی رئیس هیئت مدیره، علی اصولی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، هرمز قلاوند، مسعود متین‌فرد، محمود نیکوسخن و سعید حافظی اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت هستند.


۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
شانا |
تعداد بازدید : ۲۶۵