سامانه اطلاع‎رسانی تابلوهای دیجیتال در نفت و گاز زاگرس جنوبی راه‌اندازی شد

همزمان با هفته دولت، سامانه اطلاع‎رسانی تابلوهای دیجیتال بومی، با هدف کاهش هزینه‎های طراحی و چاپ پیام‎های تبلیغاتی و اطلاع‎رسانی در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی راه‎اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غلامحسین منتظری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین افتتاحیه این سامانه گفت: روابط عمومی به عنوان ویترین سازمان باید به سامانه‎های مدرن اطلاعاتی مجهز باشد.

وی افزود: با گسترش فضاهای مجازی و انتشار اخبار نادرست، کار روابط عمومی بسیار سخت‌تر شده است، زیرا اخباری که در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد باید صحیح و دقیق باشد.

وی با اشاره به این‌که تجهیز روابط‎عمومی به فناوری‎های نوین ارتباطی، تسهیل فعالیت‎ها را به دنبال دارد، از تلاش‎های روابط‎عمومی و دیگر اداره‌هایی که در راه‎اندازی سامانه اطلاع‌رسانی تابلوهای دیجیتال همکاری داشتند قدردانی کرد.

امیررضا دوران، رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین راه‎اندازی این سامانه گفت: راه‎اندازی این تابلوها با هدف کاهش هزینه‎های طراحی و چاپ پیام‎های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در دستور کار روابط عمومی این شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به این‎که این تابلوها ساخت داخل است، گفت: این تابلوهای دیجیتالی، ۷۰ درصد ارزان‎تر و مطمئن‎تر از نمونه‎های خارجی موجود در بازار است و خدمات پشتیبانی آن نیز به راحتی در دسترس است.

دوران اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۵ دستگاه از این تابلوها در دو ساختمان اداری ستاد شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نصب و تحت اینترانت داخلی راه‎اندازی شده است و در صورت فراهم شدن شرایط، مناطق عملیاتی به این سامانه مجهز می‎شوند.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، نمایش بخشنامه‎ها، اطلاعیه‎ها و راهنمای مراجعان ادارات، پخش کلیپ‎های صوتی و تصویری، درج زیرنویس، امکان نمایش اطلاعات از تمامی نمایشگرهای ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی، قابلیت راه‎اندازی بر روی رایانه، امکان تهیه الگوهای مختلف، امکان نمایش تصاویر دوربین‎های آی‌پی‌بیس در کنار سایر اطلاعات، پشتیبانی از انواع فرمت‎های تصویری و ویدئویی و... را از قابلیت‌های این تابلوهای اعلانات عنوان کرد.


۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱
شانا |
تعداد بازدید : ۳۴۹