ایستگاه آتش‎نشانی کوپال در مارون افتتاح شد

ایستگاه ایمنی و آتش‎نشانی مجتمع صنعتی کوپال به منظور ارتقای سطح ایمنی تاسیسات نفت و گاز مارون افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون گفت: فاصله نزدیک‎ترین ایستگاه آتش‎نشانی شرکت به مجتمع صنعتی کوپال، بیش از ۴۰ کیلومتر است و همین موضوع عزم ما را برای پیش‎بینی و اجرای این پروژه جدی‎تر کرد.

وی با اشاره به گستره شرکت و مجاورت مناطق شهری، روستایی و جاده‎های مواصلاتی افزود: دیگر ایستگاه‎های آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شرکت، همواره در شرایط آتش‎سوزی به امدادرسانی و اطفای حریق پرداخته و این ایستگاه نیز در صورت وقوع حادثه یا آتش‎سوزی در مناطق مسکونی و جاده‎های مجاور، وارد عمل خواهد شد که این بخشی از مسئولیت اجتماعی ما در قبال مردم منطقه به شمار می‎آید.

وی به تشریح اقدام‌‌های اجرایی این پروژه پرداخت و گفت: محوطه‎سازی، احداث حصار استاندارد، ساخت سه دهنه پارکینگ خودروهای سبک، احداث ساختمان اداری، طراحی و ساخت سوله خودروهای اطفای حریق، ساخت سایبان نگهداری کف ضدحریق، اجرای حوضچه‎های آب‎گیری و شست‌وشو، ساخت منبع هوایی آب شرب ۲۰ مترمکعبی و مخزن گازوئیل پنج مترمکعبی و اجرای همه نیازمندی‎های برقی را می‎توان از مهم‌ترین مراحل احداث این ایستگاه برشمرد.

به گزارش، شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون پورهنگ طراحی و احداث دیوار حایل بتنی باحجم بتن‌ریزی ۲۲۰ مترمکعب به صورت پلکانی در اطراف محوطه اجرایی با لحاظ کردن شرایط خاص ژئوتکنیک منطقه کوپال و خاک ریزشی و رانشی محوطه پروژه را از ویژگی‎های خاص انجام این پروژه دانست و اظهار کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و با صرف هزینه‎ای بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.

مدیر عامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون در پایان مجتمع صنعتی شماره ۵ این شرکت را با توجه به گستردگی و وجود تاسیسات خاص خامی، محل احداث ایستگاه ایمنی و آتش‎نشانی بعدی معرفی کرد.
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳
شانا |
تعداد بازدید : ۶۲۳