پرسش‌های نمایندگان مجلس در کمیسیون انرژی از وزیر نفت بررسی شد

پرسش‌های نمایندگان مجلس در کمیسیون انرژی از وزیر نفت بررسی شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس از وزیر نفت در این کمیسیون بررسی و ۲ پرسش نیز به صحن علنی ارجاع شد.
اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به جلسه عصر دیروز (سه‌شنبه، ۶ شهریورماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این جلسه وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی به پرسش‌های نمایندگان مجلس در موضوع‌های مختلف پاسخ داد.

وی افزود: تهیه و تصویب نشدن آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه مروبط به وزارت نفت، موضوع تحویل قیر و انتقال گاز به کشورهای عمان، پاکستان، هند، افغانستان و استان سیستان‌وبلوچستان و عدم خرید و سفارش کشتی و انواع شناوری دریایی از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از جمله پرسش‌های نمایندگان از وزیر نفت بود که مقرر شد در این موارد بررسی بیشتری انجام شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۲ پرسش نمایندگان درباره تخلفات مالی صورت گرفته در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و همچنین پیش‌بینی نکردن دریافت ضمانت‌های لازم در قرارداد با شرکت فرانسوی توتال در قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز به دلیل قانع نشدن نمایندگان سوال‌کننده به صحن علنی مجلس ارجاع شد.
۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۳۰۱