مشارکت تکنیپ در ساخت نخستین واحد تولید الفین ویتنام

شرکت تکنیپ اف ام سی از عقد قراردادی با شرکت لانگ سان پتروکمیکال برای ساخت نخستین مجتمع تولید محصولات الفینی ویتنام خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی فایبر2فشن (fibre2fashion)، شرکت تکنیپ اف ام سی (TechnipFMC) به تازگی از عقد قراردادی به ارزش بین 500 میلیون تا یک میلیارد دلار با شرکت لانگ سان پتروکمیکال (Long Son Petrochemical) برای ارائه لایسنس فناوری، خدمات مهندسی، ساخت و راه اندازی نخستین مجتمع تولید محصولات الفینی ویتنام در جزیره لانگ سان واقع در در استان جنوبی با ریا- وونگ تائو (Bà Rịa–Vũng Tàu) این کشور خبر داد.
تاسیسات یادشده که از انعطاف بالایی در تولید برخوردار است؛ می تواند هر دو خوراک نفتا و ال پی جی را برای تولید محصولات الفینی به کار گیرد. این مجتمع قادر است بسته به مخلوط خوراک مورد استفاده، سالانه تا یک میلیون و 600 هزار تن محصولات الفینی تولید کند.
تولیدات این مجتمع می تواند بخش چشمگیری از تقاضای رو به رشد ویتنام برای محصولات پتروشیمی را تامین کند. این مجتمع همچنین شامل واحدهایی دارای فناوری اختصاصی (proprietary licensed units) است و از تکنولوژی انحصاری اتیلن شرکت تکنیپ اف ام سی بهری می گیرد.
شرکت تکنیپ اف ام سی این پروژه را در قالب کنسرسیومی با همراهی شرکت مهندسی و ساخت و ساز اس کی کره جنوبی (SK Engineering & Construction) اجرایی می کند. اگر چه رهبری طرح بر عهده تکنیپ اف ام سی است و این شرکت تمامی خدمات مهندسی، تدراکات و تجهیزات مورد نیاز را از مراکز اجرایی خود در هیوستون ایالات متحده، رم ایتالیا و کوالالامپور مالزی تامین می کند.
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
نیپنا |
تعداد بازدید : ۲۶۲