صنعت پتروشیمی نماد اقتصاد مقاومتی است

صنعت پتروشیمی نماد اقتصاد مقاومتی است
وزیر دفاع گفت: افتتاح طرح‌های امروز، نماد اجرای اقتصاد مقاومتی و بلوغ مدیریتی در آستانه دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس ، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه( 13 شهریور ماه ) در آیین افتتاح 3 طرح پتروشیمی در عسلویه که با حضور حجت الاسلام دکتر حسن روحانی ، بیژن زنگنه و جمع دیگری از مسئولان عالی کشور برگزار شد اظهارکرد: امروز در زمان اوج عناد دشمنان شاهد رشد و توسعه طرح صنعتی بزرگ کشور هستیم وطرح‌های پتروشیمی که امروز افتتاح می‌شوند هزینه 1.3 میلیارد یورویی را به خود اختصاص دادند که 15 درصد از آن مربوط به سرمایه‌گذاری مستقیم است.

وی با بیان این که افتتاح طرح‌های پتروشیمی موجب اشتغال‌زایی مستقیم برای 1200 نفر نیروی انسانی شده است گفت: افتتاح طرح‌های پتروشیمی پردیس و مرجان و دماوند علاوه بر تامین نیازهای داخلی قابلیت ارزآوری و صادرات برای کشور دارند و یک گام بلند برای مقابله با دشمنان است.
وزیر دفاع تصریح کرد: موفقیت در افتتاح امروز طرح‌های پتروشیمی در سایه همکاری صمیمانه وزارت نفت، صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح و سرمایه گذاران محقق شده است.

امیر حاتمی ادامه داد: صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح، با در پیش گرفتن رویه جهادی نه تنها در عرصه دفاع بلکه در عرصه صنعت و انقلاب حرکت کرده است تا سرمایه حدود 3 میلیون نفر از جمعیت کشور یعنی بازنشستگان نیروهای مسلح را در یکی از سودآورترین منابع کشور یعنی پروژه‌های پتروشیمی سرمایه‌گذاری کند.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۶۶۳