افت قیمت پتروشیمی ها در بازار

افت قیمت پتروشیمی ها در بازار
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار پتروشیمی روز گذشته با افت قیمت ها به کار خود پایان داد، به طوری که اکثر محصولات پلیمری در این روز ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان در هر کیلو کاهش را تجربه کردند.
به گفته فعالان اقتصادی، افزایش بیش از حد قیمت ها طی یک هفته اخیر و همچنین عدم خرید کارخانه داران در این مدت سبب شد پیشنهادهای بیشتری از سوی فروشندگان در بازار پتروشیمی مطرح شود.
البته در این روز مبادلات روند آرام تری به خود گرفت، اما با این حال باز هم اعلام نرخ های محصولات پتروشیمی از سوی تاجران دقیق نبود؛ چرا که پیشنهادهای زیادی در بازار مطرح بود و هر تاجری با توجه به انصافش نرخ ها را اعلام می کرد.
این در حالی است که در این روز پلی اتیلن سبک فیلم۰۲۰، از سوی تاجران ۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد. ۰۰۷۵ هم به مرز ۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. ۷۲۴۰ هم که تا روز گذشته ۶ هزار تومان در بازار معامله می شد، روند منفی به خود گرفت، اما نرخ مشخصی برای این کالا از سوی معامله گران اعلام نشد. در این روز همچنین پی وی سی در بازار داخل به ۳۴۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان در هر کیلو رسید.
به گفته معامله گران، بازار پتروشیمی در این روز با افت و خیز قیمت ها رو به رو بود، به طوری که لحظه ای قیمت ها بالا و پایین می رفت. در همین حال باز هم پیش بینی آینده بازار پتروشیمی سخت است و نمی توان به درستی گفت که در روزهای آتی روند بازار چگونه خواهد شد. البته در این روز دلار به ۲ هزار و ۶۲۲ تومان در بازار داخل رسید، حال آنکه اتاق مبادلات ارزی نرخ دلار را ۲ هزار و ۳۸۶ تومان
اعلام کرد.
۷ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۲۴۲