ناوگان شهری تهران با حمایت وزارت نفت توسعه می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری تهران و وزارت نفت برای تکمیل ناوگان عمومی پایتخت گفت: پرداخت اعتبار از سوی این وزارتخانه بر اساس راستی‌آزمایی انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شورای شهر تهران، محسن هاشمی رفسنجانی، دیروز (دوشنبه، ۱۹ شهریورماه) در حاشیه آیین گشایش تونل آرش اسفندیار در جمع خبرنگاران به موضوع اختصاص بودجه ازسوی وزارت نفت برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران اشاره کرد و گفت: این‌گونه مسائل به تفاهم‌نامه نیاز دارد که با پیگیری‌های انجام شده، تفاهم‌نامه تهیه شده است و دو طرف امضا کرده‌اند.

وی افزود: نکته این است که باید اقدام‌ها براساس تفاهم‌نامه انجام شود، از این رو وزارت نفت خواستار راستی‌آزمایی درباره اجرای پروژه‌ها و تحقق کاهش مصرف سوخت در قبال بهره‌برداری از این پروژه‌هاست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از شهردار تهران می‌خواهیم اقدام‌های لازم را برای برگزاری نشست‌هایی با وزارت نفت به منظور اجرایی شدن این تفاهم‌نامه برگزار و البته این‌گونه روابط با دیگر دستگاه‌ها را فعال‌تر کند.

در این آیین که افزون بر رئیس شورای شهر تهران، رئیس و اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران حضور داشتند چهارمین تونل فنی جهان به طول ۱۴۴۵ متر به بهره‌برداری رسید تا منطقه ۳ شهرداری تهران از بن‌بست ترافیکی خارج شود.

اواسط بهمن‌ماه پارسال، وزارت نفت و شهرداری تهران به منظور توسعه حمل و نقل ریلی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹
شانا |
تعداد بازدید : ۳۳۶