سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اینئوس در حوزه تولید اتیلن اکساید اروپا

تازه ترین دور سرمایه گذاری این شرکت متمرکز بر توسعه تاسیسات ذخیره سازی و توزیع اتیلن اکساید و افزایش تولید مشتقات اتیلن اکسید برای بازار اروپا است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت صنایع شیمایی اینئوس، مستقر در بریتانیا، در نظر دارد به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود 200 میلیون یورو برای توسعه شاخه تولید اتیلن اکساید خود در قاره سبز سرمایه گذاری کند.

این شرکت در تاریخ 13 سپتامبر اعلام کرد که قرار است مستقیما 150 میلیون یورو به تاسیسات Zwijndrecht خود در آنتورپ بلژیک تزریق کند. این تاسیسات نخستین خرید (first acquisition) اینئوس به شمار می رود که در سال 1998 میلادی صورت گرفت.

همچنین 50 میلیون یورو در سایت های این شرکت در کلن آلمان و Lavéra در جنوب فرانسه سرمایه گذاری می شود.

این سرمایه گذاری پیش از راه اندازی ششمین واحد تولید alkoxylation اینئوس که قرار است تا پایان سال در آنتورپ به بهره برداری برسد؛ صورت می گیرد.

این شرکت همچنین تاسیسات تولید اتیلن اکساید خود در Lavéra فرانسه را با هدف تامین رشد فراینده تقاضا برای این محصول در قاره سبز ارتقاء می بخشد.

اتیلن اکساید یکی از مهمترین مواد خام برای تولید محصولات شیمیایی در مقیاس صنعتی به شمار می رود. این محصول خوراک تولید اتیلن گلایکول است که برای تولید پلی استر و پلی اتیلن ترفتالات مورد استفاده قرار می گیرد.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۲۵