تولید ریل UIC60 برای نخستین بار در کشور

ریل UIC60 را که در خطوط پرسرعت راه‌آهن از توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای نخستین بار در کشور تولید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ذوب‌آهن اصفهان، مدیر مهندسی نورد این شرکت با اعلام این خبر، گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تنها تولیدکننده ریل در خاورمیانه، پس از تولید ریل U33 و تحویل آن به راه‌آهن جمهوری اسلامی، موفق به تولید ریل UIC60 بر اساس استانداردهای جهانی شد.

یوسف زاده با بیان اینکه کارگاه نورد 650 ذوب‌آهن اصفهان قادر به تولید سالانه 400 هزار تن ریل است، اظهار کرد: هم‌اکنون هزار تن ریل UIC60 در این شرکت تولیدشده که کیفیت آن فراتر از انتظار است و از آمادگی لازم برای تولید انبوه این محصول برخوردار هستیم.

وی تولید این محصول استراتژیک در حمل‌ونقل ریلی را در شرایط کنونی که با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم، بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: خوشبختانه قادر به تامین تمام نیازهای راه‌آهن جمهوری اسلامی هستیم و لذا نیازی به واردات این محصول که در شرایط تحریم ، کار بسیار مشکلی است، نخواهیم بود.

وی اظهار کرد: در تولید ریل UIC60 ،به طور کامل از توان داخلی بهره گرفته شده و نیروی انسانی توانمند ذوب‌آهن که موفق به تولید این محصول مهم شدند، پرفورمنس خود را با اطلاع کارشناسان آلمانی اجرا کردند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵
ایسنا |
تعداد بازدید : ۵۷۷