نمایشگاه ایران پلاست تخصصی تر شده است

فضای دوزادهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از سالهای گذشته تخصصی تر شده و عمدتا بازدیدکنندگان تولیدکننده و مصرف کننده واقعی هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس حسین کارگر مدیرعامل ماشین سازی تلاش صنعت به عنوان اولین و تنها سازنده ماشینهای بادی با 25 سال سابقه اعلام کرد: فضای دوزادهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از سالهای گذشته تخصصی تر شده و عمدتا بازدیدکنندگان تولیدکننده و مصرف کننده واقعی هستند.
وی افزود: فضای کسب و کار صنعت ماشین سازی متاثر از فضای اقتصادی کشور و آغاز تحریم ها بوده و با مشکلات عدیده ای روبرو شده است اما این امیدواری وجود دارد که دولت به زیرساختهای اقتصادی توجه ویژه داشته باشد و با اصلاح امور شرایط را برای فعالیت تولیدکنندگان داخلی فراهم کند.
کارگر ادامه داد: تحریم ها در صورتی فرصت برای تولیدکنندگان داخلي محسوب می شود که دولت از تولیدکنندگان واقعی حمایت کند و زیرساختهای اقتصادی را اصلاح کند.
مدیرعامل ماشین سازی تلاش صنعت افزود: رفع موانع تولید و حمایت همه جانبه واقعی باعث خواهد شد که صنعت داخلی رشد کند و فضای کسب و کار پس از چندسال در روند توسعه قرار گیرد.
وی در پایان اعلام کرد: صنایع کشور خصوصا صنایع پلاستیک و ماشین سازی از قابلیت ها ، دانش بالقوه و استعداد و توانایی فراوانی برخوردار است که دولت با ایجاد ثبات و امنیت سرمایه گذاری موجب شکوفایی ، رشد و توسعه آن خواهد شد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» با حضور 665 شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است.
۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۶۳