پالایشگاه گاز پارسیان خود را نسبت به جامعه پیرامون مسئول می‌داند

مدیرعامل پالایشگاه شرکت پالایش گاز پارسیان، این پالایشگاه را نسبت به جامعه پیرامون خود مسئول دانست و گفت: پالایشگاه پارسیان همواره در کنار مردم و یاری‌گر آتش‌نشانان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی گاز، فرشید ابدالی دهدزی، به مناسبت هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش‌نشانی در دیدار با آتش‌نشانان شهر مهر، با بیان این‌که نیاز امروز جامعه ما آموزش و پیشگیری است، گفت: اگر آموزش‌های لازم به شهروندان ارائه و موارد ناایمن برطرف شود، بسیاری از حوادث بزرگ و خطرآفرین رخ نخواهد داد.

وی افزود: آتش‌نشانان ایثارگرانی هستند که با همت و تلاش خود، مسئولیت خطیری را برعهده دارند و با جانفشانی، ایمنی و آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

ابدالی به اهمیت مسئولیت اجتماعی پالایشگاه و خدمت‌رسانی به مردم، اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه به عنوان مهم‌ترین صنعت منطقه، با وجود بالا بودن خطر در محیط‌های گازی، تاکنون بارها به کمک مردم منطقه و آتش‌نشانان شتافته، حریق‌های روی داده را اطفا کرده و تمام توان خود را در رفع حوادث و بحران‌هایی مثل آتش‌سوزی، سیل، تصادف و ... در سطح منطقه به کار گرفته است و کماکان خود را نسبت به جامعه پیرامونی مسئول می‌داند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان، در این دیدار با اهدای لوح یادبود از طرف کارکنان پالایشگاه از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان قدردانی کرد.
۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱
شانا |
تعداد بازدید : ۲۹۰