اجرای خط لوله انتقال گاز سربیشه-نهبندان بی‌وقفه ادامه یافت

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: خط انتقال گاز سربیشه - نهبندان با بهره‌مندی از توان داخلی و وقت‌شناسی به ثمر رسید و با وجود همه موانع پیش‌رو، هیچ‌گاه اجازه توقف اجرای این طرح تا زمان حصول نتیجه را ندادیم.
حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی شانا به نهبندان، درباره افتتاح خط لوله انتقال گاز سربیشه - نهبندان گفت: این خط لوله برای گازرسانی در استان خراسان جنوبی طراحی و تنها در مدت زمان ۱۱ ماه آماده بهره‌برداری شد.

وی با تاکید بر این‌که خط انتقال گاز سربیشه - نهبندان با کیفیت مطلوبی اجرا شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ارکان مختلفی با هم همکاری کردند و پروژه در زمان مناسبی آماده افتتاح شد، اما در برخی پروژه‌ها، زمان به درازا می‌انجامد، زیرا توجه کافی در اجرای جزئیات طرح وجود ندارد.

به گفته تربتی، در زمان اجرای این طرح، موانع بسیاری وجود داشت، اما هیچ‌گاه اجازه توقف پروژه داده نشد و نیازهای کالایی آن از طریق موجودی انبار، حمایت و تعامل با تولیدکنندگان داخلی تامین شد، همچنین توجه به برنامه‌ریزی و منابع انسانی از دیگر عوامل موفقیت در اجرای این طرح بوده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز اظهار امیدواری کرد که با افتتاح خط لوله سربیشه - نهبندان، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و رونق صنایع در منطقه و استان خراسان جنوبی فراهم شود.

به گزارش شانا، اجرای پروژه خط انتقال گاز سربیشه - نهبندان برای مدت زمان ۱۸ ماه مصوب شده بود، اما همگرایی و تفکر گروهی سبب شد پروژه در کمتر از ۱۱ ماه تکمیل و الگوی جدیدی در ارتقای کیفیت زمانی پروژه‌ها در شرکت گاز ارائه شود. ساخت خط انتقال گاز سربیشه - نهبندان به لحاظ شاخص‌های زمان، هزینه و کیفیت اجرا، یکی از موفق‌ترین پروژه‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز است.
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۲۰۲