پیاده‌سازی اقدام‌های کنترلی فرآورده‌های نفتی در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: به‌منظور جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، اقدام‌های کنترلی با جدیت در منطقه چابهار در حال اجراست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، مصطفی نخعی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در شناسایی، کشف و ضبط محموله‌های قاچاق فرآورده‌های نفتی گفت: اعمال کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی در مقطع کنونی یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت برای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص استان و همجواری با کشور پاکستان و اختلاف نرخ فرآورده در مرزها و تفاوت نرخ رسمی فروش در جایگاه‌های عرضه سوخت با نرخ قاچاق در بیرون از محیط مجاری عرضه منطقه، لازم است دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ضمن توجه به همه زنجیره‌های قاچاق، با همه توان مانع سوءاستفاده سودجویان در این زمینه شوند.

مدیر منطقه چابهار تاکید کرد: به یاری خداوند و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اجازه نخواهیم داد سودجویان و سوداگران با قاچاق فرآورده‌های نفتی ضمن ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور، سبب بروز مشکل در زمینه خدمت‌رسانی به مردم شوند.

.
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۷
شانا |
تعداد بازدید : ۲۷۵