افزایش ظرفیت تولید کامپاندینگ آلمان با ساخت یک مجتمع جدید

هدف طرح توسعه ای جدید افزایش ظرفیت تاسیسات موجود به 50 هزار تن سالیانه تا سال 2021 میلادی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت پلاستیک های مهندسی دومو (Domo Engineering Plastics) آلمان که یکی از زیرمجموعه های شرکت صنایع شیمیایی دومو (Domo Chemicals) به شمار می رود؛ با هدف تامین رشد فزاینده تقاضا به برای محصولاتش، به ویژه از سوی صنایع خودروسازی، در حال توسعه ظرفیت تولیدات خود در سایت این شرکت واقع در Premnitz آلمان است.

مجتمع plasticsnewseurope یک تاسیسات کاملا یکپارچه (fully integrated) کامپاندینگ PA6 با ظرفیتی معادل 30 هزار تن در سال است.

سخنگوی شرکت دومو عنوان کرد: هدف طرح توسعه ای جدید افزایش ظرفیت تاسیسات یادشده به 50 هزار تن سالیانه تا سال 2021 میلادی است.

دومو عرضه کننده کامپاندهای PA6 و PA66 به طیف وسیعی از صنایع شامل خودروسازی، صنایع الکتریکی و الکترونیکی، ساخت و ساز، مبلمان و ماشین های صنعتی محسوب می شود.

مارسل مولر، مدیر مجتمع های پلاستیک های مهندسی شرکت دومو، یادآور شد: ما تنها ظرفیت تولید خود را افزایش نمی دهیم؛ بلکه این طرح توسعه ای همچنین رویدادی مهم در دیجیتالی کردن تولید و لجستیک (production and logistics digitalization) شرکت به شمار می رود.

همزمان با طرح جدید، کومو ساختار تولید (manufacturing structure) جدید و ساده تری را معرفی کرد که این شرکت را قادر می سازد خدماتی با کیفیت، انعطاف پذیری و شفافیت بیشتر را به مشتریان خود ارائه دهد.
۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۰۷
نیپنا |
تعداد بازدید : ۲۱۸