۸۲ درصد جایگاه‌های منطقه چالوس حائز رتبه ممتاز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: با ارزیابی عملکرد جایگاه‌های غرب استان مازندران از ابتدای سال جاری، ۸۲ درصد از آنها موفق به دریافت درجه ممتاز شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه در جایگاه‌های تحت پوشش و فعال غرب استان مازندران، عملکرد جایگاه‌ها هر ۶ ماه یک‌بار به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده ارزیابی می‌شود و میزان کارمزد پرداختی به جایگاه‌داران به این مهم بستگی دارد.

وی با اشاره به وجود ۵۶ جایگاه عرضه بنزین در منطقه غرب مازندران افزود: جایگاه‌هایی که موفق به اخذ درجه ممتازی نشدند، می‌توانند با هدایت کارشناسان منطقه و ارتقای استانداردهای اختیاری و ارائه خدمات جانبی طبق شاخص‌های تعریف شده در طرح، به کسب امتیاز و درجه بالاتر نائل شوند.

امانی مهم‌ترین شاخص‌های طرح درجه‌بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ را زیباسازی و استفاده از تجهیزات نوین، ارتباط با مشتریان، صحت عملیات جایگاه، رعایت موازین HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل) معرفی کرد که جزئیات هر شاخص به طور مستمر ازسوی رئیس ناحیه مربوطه و نمایندگان واحدهای بازرگانی، سامانه هوشمند سوخت، خدمات مهندسی، HSE و روابط‌ عمومی ارزیابی و پایش می‌شوند.
۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
شانا |
تعداد بازدید : ۲۵۹