لزوم استفاده ازخرد جمعی برای تبیین سیاست‌های حوزه منابع انسانی

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ما در شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جایگاه سیاست‌گذاری قرار داریم و هدف ما استفاده از خرد جمعی برای تبیین سیاست‌های حوزه منابع انسانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، دومین نشست هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با حضور اسماعیل قنبری مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ابراهیم یاسری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و مدیران توسعه منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سالن کنفرانس شرکت پازارگاد برگزار شد.

ابراهیم یاسری در این نشست هم‌اندیشی ضمن خیرمقدم و تشکر از تمامی مدیران حاضر، درباره اهمیت منابع انسانی گفت: فلسفه وجودی شرکت پازارگاد توجه ویژه به نیروی انسانی و فراهم کردن شرایط مناسب زندگی با ارائه خدمات باکیفیت به کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس است.
مدیر عامل شرکت پازارگاد دراین‌باره افزود: بخش عمده‌ای از شرکت‌های منطقه از خدمات شرکت پازارگاد استفاده می‌کنند که این خدمات در قالب 13 کسب‌وکار شامل اسکان، پرواز، رستوران، فضای سبز، HSE و ... است و نگاه ما در این شرکت فقط بر اساس سود و زیان مالی نیست و موارد مهم دیگری همچون مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیروی انسانی کارآمدی است که در این شرکت پرورش یافته‌اند و بسیاری از شرکت‌های منطقه با به‌کارگیری این نیروها از این موضوع بهره می‌برند.
یاسری ادامه داد: به همین منظور شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس بهتر است با واگذاری امور غیر تولیدی و خدماتی خود به شرکت پازارگاد علاوه بر کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر تولید محصولات خود، ما را در پرورش و حمایت از نیروی انسانی همراهی کنند که این رابطه و همکاری باید به صورتی باشد که برای هر دو طرف سود و منفعت داشته باشد.
وی با بیان این مطلب که «نگاه ما در شرکت پازارگاد، نگاه مشتری مداری است» اضافه کرد: ما آمادگی پذیرش هرگونه پیشنهاد و انتقادی در خصوص ارائه بهتر و با کیفیت‌تر خدمات را داریم و به‌زودی مرکز «Call Center» را در شرکت به‌منظور شنیدن صدای مشتریانی که از خدمات ما استفاده می‌کنند، راه‌اندازی می‌کنیم و انتظار داریم که شرکت‌های منطقه نیز پرداخت‌های مالی خود را به‌موقع پرداخت کنند.
دکتر قنبری مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در ادامه این نشست، عسلویه را «تمدن گازی» کشور خواند که توسط نیروهای متخصص این منطقه شکل گرفته است و ادامه داد: ما در شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جایگاه سیاست‌گذاری قرار داریم و هدف ما استفاده از خرد جمعی برای تبیین سیاست‌های حوزه منابع انسانی است.
قنبری افزود: کار بهتر در گرو فکر و خرد جمعی است و ما از تمامی مدیران توسعه منابع انسانی منطقه می‌خواهیم که ما را در اخذ تصمیمات بهتر در خصوص مسائلی همچون طرح اقماری کارکنان، طبقه‌بندی مشاغل، ترمیم حقوق کارکنان و ... یاری کنند.
در ادامه این نشست تخصصی مدیران و روسای منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در خصوص مسائل و مشکلات موجود در حوزه منابع انسانی که از طریق نامه برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارسال کرده بودند و در دستور جلسه قرار گرفته بود به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است پیش از این، نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس روز سه‌شنبه، بیست و سوم آبان ماه 96 در سالن روابط عمومی شرکت پازارگاد و با حضور مدیران و روسای منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شده بود.
۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۷
نیپنا |
تعداد بازدید : ۲۷۵