راه اندازی یک مجتمع جدید تولید پلی اکسی متیلن در کره جنوبی

مجتمع جدید با ظرفیت تولید 150 هزار تن پلی اکسی متیلن ، کره جنوبی را به بزرگترین تولید کننده این محصول درجهان تبدیل می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت کولون باسف اینوپی.او.ام (Kolon BASF innoPOM) در تاریخ 25 اکتبر امسال اعلام کرد که عملیات تولید در مجتمع تولید پلی اکسی متیلن (POM) جدید خود در شهر Gimcheon کره جنوبی را آغار کرده است.

کولون باسف اینوپی.او.ام طرحی مشترک (JV) میان کولون پلاستکیس (Kolon Plastics) و باسف به شمار می رود و در سال 2016 میلادی تاسیس شد.

ساخت تاسیسات جدید 27 ماه به طول انجامید و بدون وقفه پیش رفت. با اضافه شدن 70 هزار تن ظرفیت جدید تولید پلی اکسی متیلن به ظرفیت فعلی 80 هزار تنی کولون پلاستیکس، ظرفیت تولید سالانه این شرکت به 150 هزار تن بالغ می شود که تاسیسات یاشده را به بزرگترین تاسیسات تولید پلی اکسی متیلن جهان تبدیل می کند.

ظرفیت تازه افزوده شده در تاسیسات شرکت کولون باسف اینوپی.او.ام، امکان برقراری جریان با ثبات عرضه این محصول به دو شرکت کولون پلاستیکس و باسف را فراهم می سازد. هر یک از این دو شرکت شبکه توزیع پلی اکسی متیلن خود را در اختیار دارند که آن ها را قادر می سازد تقاضای فزاینده بازار برای این محصول را تامین کنند.

پلی اکسی متیلن به دلیل برخورداری از ویژگی هایی مانند استحکام، انعطاف، عملکرد اصطکاکی مطلوب و مقاومت شیمیایی، به طور گسترده ای در صنایع خودروسازی، الکترونیک و تولید کالاهای الکتریکی کاربرد دارد.
۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
نیپنا |
تعداد بازدید : ۲۷۸