افتخار می‌کنم که در شرکت ملی گاز فعالیت کرده‌ام

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: افتخار می‌کنم در شرکتی کار کرده‌ام که مورد اعتماد دولت، مجلس و مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، حمیدرضا عراقی، امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آبان‌ماه) در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد فنی و عملیاتی بهره‌برداران تاسیسات ایستگاه‌های تقویت فشار شرکت انتقال گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز در تمام سال‌های فعالیت خود شرایط خاصی را پشت سر گذاشته است تا رسیدن از کمیت به کیفیت را محقق کند، بنابراین ما همواره تلاش کرده‌ایم هر آنچه را که فکر می‌کنیم سبب می‌شود امروزمان بهتر از دیروز شود اجرایی کنیم.

وی افزود: در همه سازمان‌هایی که به سوی برند شدن حرکت می‌کنند سه گام راهبردی وجود دارد. اتحاد درون سازمانی نخستین گام برای الگو شدن در سطح جهانی است و من افتخار می‌کنم در سازمانی کار کرده‌ام که از رئیس‌جمهوری تا نمایندگان مجلس و مردم به آن اعتماد دارند و این اعتماد نشان‌دهنده اتحاد صحیح درون‌سازمانی ماست.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: وقتی هدفی را تعیین می‌کنیم و متحد می‌شویم باید برای تامین امکانات و حمایت از نیروی انسانی بکوشیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز تاکید کرد: هر نیرویی را نمی‌توان سرمایه محسوب کرد، بلکه نیروی انسانی خوب سرمایه سازمان است. انسان‌هایی که توانمند و عاشق کارشان هستند یک سرمایه به شمار می‌آیند، همانند کارکنان شرکت انتقال گاز که با عشق و تعلق خاطر می‌کوشند تا گاز ایمن و پاک برای تامین رفاه مردم به سراسر کشور منتقل شود.
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱
شانا |
تعداد بازدید : ۲۷۱