بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد

بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد
وزیر نفت در حکمی بهزاد محمدی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس؛ در متن حکم وزیر نفت به بهزاد محمدی مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است:

«به استناد ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ۱۳۹۱/۲/۱۹ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با استعانت از خداوند متعال، بدینوسیله به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با تلاش بی‌وقفه برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی با تجهیز منابع مالی موجود در کشور به روش‌های مختلف با استفاده از مشورت نخبگان این عرصه و بهره‌گیری از ظرفیت استثنایی در تنوع و مقدار خوراک واحدهای پتروشیمیایی در کشور موفق باشید.

افزایش صادرات و نیز تأکید بر تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت با حمایت از توسعه موزون صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی پتروشیمی، در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن شرکت و از طریق هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به بخش نیمه‌دولتی و خصوصی فعال در این صنعت در تحقق اهداف ترسیم شده برای بخش پتروشیمی در برنامه ششم توسعه از دیگر اهداف اولویت‌داری است که آرزوی توفیق جنابعالی در تحقق آنها را دارم».

براساس این گزارش، بهزاد محمدی متولد ۱۳۴۵ و تحصیل‌کرده مهندسی شیمی گرایش صنایع پالایش نفت از دانشگاه شیراز است. وی در ۱۵ سال گذشته در صنعت نفت در سمت‌های مدیرعاملی و مدیر دپارتمان راه‌اندازی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مدیر راه‌اندازی فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی و مدیر R&D شرکت پتروشیمی فارابی انجام وظیفه کرده است. همچنین مدیریت پروژه و کارشناسی فرآیند در پروژه‌های مختلف از دیگر سوابق وی به شمار می‌آید.
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
نیپنا |
تعداد بازدید : ۵۲۹