نقش تعیین‎کننده شرکت ملی حفاری در فرآیند تولید نفت و اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت به‎منظور ایفای وظایف ذاتی، مسئولیت‎های مختلفی در فرآیند تولید نفت و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سپهر سپهری در جلسه تودیع و معارفه قائم مقام، سه نفر از معاونان و مدیران ستادی شرکت افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، این سازمان باید با کار جهادی و تلاش مضاعف به نحو شایسته پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشد.

وی با اشاره به تغییرات و جابه‌جایی چند نفر از مدیران ارشد شرکت در روزهای اخیر اظهار کرد: بخشی از این تغییرات به‎منظور ایجاد تحول، شتاب‎بخشی و چابک‎سازی هر چه بیشتر سازمان و بخش دیگر در چارچوب اجرای بخشنامه‎های وزارتی مبنی بر جابه‌جایی مدیران در یک سمت پس از چهار سال انجام شد.

سپهری با بیان این‎که هنر مدیریت این است که افراد در جایگاه متناسب با توانمندی‎های خود انجام وظیفه کنند، گفت: هدف این است که افراد متخصص با توجه به دانش فنی، تجربه و تحصیلات آکادمیک در سمت‎های تعریف‌شده منصوب شوند و وظایف محوله را با تاکید بر اصل شایسته‌سالاری به نحو احسن دنبال کنند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: چیدمان مدیریتی شرکت به‎منظور افزایش بهره‎وری و راندمان، ترسیم شده و شرکت بر اساس ساختار و تقسیم وظایف، اهداف کلان خود را پیگیری می‎کند.

وی خردجمعی، همدلی و مشارکت هر چه بیشتر کارکنان را در پیشبرد اهداف سازمانی، با اهمیت دانست و افزود: کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از پرتلاش‎ترین و کم‎توقع‎ترین نیروهای صنعت نفت هستند که به نوبه خود جای قدردانی دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران همچنین ایجاد امید و نشاط، تامین نیازهای کارکنان به‌ویژه خانواده‎های آنان در ابعاد رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را سرفصل اولویت‎ها و برنامه‎های مدیریت ارشد شرکت عنوان و تاکید کرد: افق روشنی پیش‎روی صنعت حفاری کشور قرار دارد.
۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۵۴
شانا |
تعداد بازدید : ۴۰۰