پدرام سلطانی به عنوان نایب رئیس CACCI انتخاب شد

پدرام سلطانی به عنوان نایب رئیس CACCI انتخاب شد
پدرام سلطانی در هشتاد و نهمین نشست شورای کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) در ترکیه، به عنوان نایب رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.

رأی گیری برای انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه عصر امروز همزمان با برگزاری سی و دومین نشست کنفدراسیون در استانبول برگزار شد و سمیر مؤدی از هند نیز به عنوان رئیس کنفدراسیون انتخاب شد.

این برای نخستین بار است که ایران در هیات رئیسه CACCI صاحب کرسی می‌شود.

پدرام سلطانی که در رأس هیاتی 15 نفره از فعالان بخش خصوصی ایران به ترکیه سفر کرده، در نشست شورای کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه پیشنهاد داد این کنفدراسیون عضویت اتاق‌های بازرگانی کشورهای در حال توسعه منطقه را بدون اخذ حق عضویت در دستور کار قرار دهد تا این اتاق‌ها پس از گذشت یک یا دو سال، به عضویت کامل کنفدراسیون در آیند.

نایب رئیس اتاق ایران گفت: این اقدام به اتاق‌های بازرگانی امکان می‌دهد پس از آشنایی با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های CACCI به عضویت آن در آیند؛ موضوعی که در بلندمدت به گسترش دامنه اعضای کنفدراسیون خواهد انجامید.

سلطانی همچنین پیشنهاد کرد هیات رئیسه طی سال آینده در فراخوانی به اتاق‌های بازرگانی عضو، از آن‌ها در رابطه با زمینه‌های گسترش فعالیت CACCI مشورت خواهی کند تا زمینه برای انعکاس نظر اعضا و همچنین بهبود عملکرد کنفدراسیون فراهم شود.

هر دو پیشنهاد مطرح شده از سوی نایب رئیس اتاق ایران مورد استقبال اعضای شورای کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه قرار گرفت و مقرر شد از سوی مسئولان کنفدراسیون سازوکار اجرایی آن‌ها پیگیری شود.

در ادامه این نشست، مدیران کارگروه‌های کارآفرینی زنان، فناوری اطلاعات، جوانان و کارآفرینی، بهداشت و آموزش، گردشگری، تسهیل تجارت، توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط، غذا و کشاورزی و آب و انرژی به ارائه نتایج نشست‌های امروز خود پرداختند.
۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰
تعداد بازدید : ۵۹۲