برگزاری نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی در آلمان

اعضاء محترم اتحادیه


با سلام؛
به استحضار می‌رساند «مرکز همکاری‌های اقتصادی- تجاری ایران و اروپا» در نظر دارد نمایشگاهی را با عنوان «نمایشگاه کاتالوگی محصولات ایرانی» با همکاری اتحادیه اقتصادی شرکت‌های کوچک و متوسط آلمان (BVMW)، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، اتاق تعاون ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از 24 دی الی 25 بهمن 1397 (14 ژانویه الی 14 فوریه 2019) در شهر برلین – آلمان برگزار نماید. همچنین یک نمایشگاه آنلاین از کاتالوگ‌ها به مدت شش ماه از 25 بهمن 1397 الی 25 مردادماه 1398 برگزار خواهد شد که شرکت‌های ایرانی می‌توانند کاتالوگ‌ها و بروشورهای معرفی محصولات خود را به مدت یک ماه در تاریخ ذکرشده در نمایشگاه فوق و به مدت شش ماه به‌صورت آنلاین تنها با پرداخت مبلغ 120 یورو در معرض بازدید مخاطبان اروپایی به‌ویژه آلمانی که جهت بازدید از نمایشگاه توسط این مرکز و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های تخصصی اروپایی و آلمانی دعوت می‌شوند، قرار دهند.
با توجه به حضور کاتالوگ‌های اتحادیه در نمایشگاه مذکور، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای اعضا محترم خواهد بود تا به معرفی کالاها و خدمات صادراتی ایرانی، یافتن بازارهای جدید برای محصولات صادراتی ایرانی در اروپا و جهان با توجه به سودآوری بالای صادرات برای کشور، معرفی SME های ایرانی به شرکت‌های اروپایی و ارتقاء سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان آنها، توسعه تولید شرکت‌های کوچک و متوسط، کمک به توسعه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و بهره‌برداری از فرصت ایجادشده از رویکرد جدید اتحادیه اروپا جهت فعالیت تجاری پایاپای بپردازند. صنایع شرکت‌کننده در نمایشگاه فوق عبارت است از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی، فولاد، آلومینیوم، صنایع شیمیایی، صنایع مرتبط با انرژی (به‌ویژه انرژی‌های تجدید پذیر) و محیط¬زیست، آزمایشگاهی، استارت آپ های مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهر هوشمند خواهد بود.
لازم به توضیح است امکان عرضه محصولات قابل‌حمل به‌صورت فیزیکی نیز با شرایط ویژه امکان‌پذیر و قابل‌مذاکره می‌باشد و نمایندگان شرکت‌ها می‌توانند در صورت تمایل در این نمایشگاه حضور یابند، اما حتی چنانچه امکان حضور در نمایشگاه در مدت یادشده فراهم نباشد، کارشناسان مجرب ما می‌توانند نسبت به معرفی محصولات و برند تجاری شرکت‌ها و ایجاد روابط اقتصادی و تجاری میان شرکت‌های ایرانی و اروپایی باهدف بازاریابی و فروش محصولات صادراتی ایرانی اقدام نمایند. اعضاء محترم می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اتحادیه و یا با شماره تلفن‌های 22037383-22049024 تماس حاصل فرمایند و یا به وب‌سایت www.iebcenter.eu مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که آخرین‌مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان 30 آذرماه 1397 می‌باشد.

باتقدیم احترام
سعید رفیعی فر

دبیرکل

۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۴۶۴