افزایش همکاری شرکت انتقال گاز و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی

مدیران شرکت انتقال گاز و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در جلسه مشترک بر لزوم توسعه همکاری بین این دو مجموعه تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز و علی مبینی‌دهکردی، مشاور وزیر نفت و رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در جلسه توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی در زمینه انرژی و پایداری بر لزوم افزایش همکاری بین دو مجموعه در زمینه‌های برنامه‌ریزی، همکاری آموزشی و مدیریت انرژی تاکید کردند.

در این جلسه، توکلی، موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی را یکی از مراکز معتبر برای آغاز همکاری‌ در زمینه آموزش‌های تخصصی به‌ویژه مدیریت انرژی و پایداری عنوان کرد و گفت: شرکت انتقال گاز نیز در زمینه مدیریت انرژی، برنامه‌ریزی‌های راهبردی و مهمی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز همچنین بر تعامل بین کمیته‌های فنی - انرژی ستاد انتقال، مناطق عملیاتی و معاونت آموزشی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در جهت تحقق اهداف مورد نظر تأکید کرد.

در ادامه جلسه، مبینی‌دهکردی، سیاست‌های اصلی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با رویکردهای جدید را حاکی از استاندارد بالای موسسه دانست و افزود: موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تبادل دانش در راستای برنامه‌ریزی، مدیریت و مدل‌سازی سیستم‌های انرژی، توان بالایی دارد.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
شانا |
تعداد بازدید : ۳۱۲