انتقال بیش از یک میلیارد لیتر نفت‌خام و فرآورده از طریق خطوط لوله منطقه غرب

از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون لیتر نفت‌خام و فرآورده از طریق خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب منتقل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه غرب، سیدمسلم مسلمی، سرپرست عملیات این منطقه گفت: در مدت یادشده ۵۴ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۵۹۱ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۸ اینچ نفت‌شهر - کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شد.

وی افزود: در این مدت همچنین ۵۳۸ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۲۱۴ لیتر انواع فرآورده از طریق خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت‌خام و فرآورده افرینه - کرمانشاه دریافت شده است.

سرپرست عملیات منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تاکید کرد: در مدت یادشده ۳۱۳ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۶۱۸ لیتر انواع فرآورده شامل نفت‌گاز، بنزین و نفت سفید به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تحویل شد.

مسلمی میزان نفت سفید ارسال شده به شرکت پتروشیمی بیستون را ۱۶ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۷۷۸ لیتر اعلام کرد و گفت: در این مدت همچنین ۲۰۰ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۲۱ لیتر انواع فرآورده از طریق خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه - سنندج به تاسیسات انتهایی این شهر ارسال شده است.

وی اظهار کرد: در مدت یادشده ۷ میلیون و ۵۹۵ هزار لیتر نفت گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد.
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱
شانا |
تعداد بازدید : ۲۹۷