تحکیم جایگاه توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تحکیم جایگاه توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی
رضا نوروززاده در آیین تکریم خود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برتحکیم جایگاه این شرکت به عنوان سازمان توسعه ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس؛ آئین تکریم و تجلیل از خدمات شایسته و ارزنده دکتر نوروززاده مدیر عامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صبح امروز (دوشنبه 3 دی ماه) با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر نوروززاده در خصوص عملکرد خود در مدت تصدی مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی،گفت: عملکرد صنعت پتروشیمی در مدت تصدی بنده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرهون تلاش مجموعه کارکنان صنعت و به خصوص در واحدهای فنی و عملیاتی است.

نوروززاده با تاکید بر تحکیم جایگاه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در صنعت، افزود: مهمترین دلیل بنده از پذیرفتن پیشنهاد معاونت وزیر نفت در امور پتروشیمی، احیای مجدد جایگاه سازمان های توسعه ای مانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود.

وی خاطر نشان کرد: هنوز بر این باورم توسعه ای در کشور محقق نخواهد نشد، مگر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ایدرو و ایمیدرو در جایگاه واقعی خود قرار گیرند زیرا در درون و ساختار این سه شرکت، اعتبار و پتانسیل های بسیاری نهفته است که می توانند سرمایه های سرگردان جامعه را به سمت توسعه کلان سوق دهند.

وی با تاکید بر اینکه، بخش خصوصی، نیمه خصوصی با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی می توانند از پیچ های پیش روی این صنعت به سلامت عبور کنند، اظهار کرد: ظرفیت و توانمندی های شگرفی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به ویژه پتانسیل های غنی فنی و دانش در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وجود دارد، بطوریکه اگر نبود این توانمندی ها و استعداد ها شرکت های خارجی هرگز حاضر به نشست در میز مذاکره
نمی شوند.

گفتنی است؛ سید رضا نوروززاده در 7 آبان سال 1396 به سمت مدیر عاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، منصوب شد و با اجرایی شدن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، در تاریخ 29 آبان ماه امسال سکان داری صنعت پتروشیمی را با حکم عالی ترین مقام وزارت نفت به بهزاد محمدی سپرد.

از جمله کارنامه کاری وی می توان به ریاست کمیسیون های صنایع و معادن در دوره های 3، 4، 5 و 6 مجلس شورای اسلامی، مدیر عاملی شرکت شستا در سال 94 اشاره کرد.
۳ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۰۴
نیپنا |
تعداد بازدید : ۶۱۸