ضرورت مشارکت سهامداران در تامین نقدینگی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل فارابی

در نشست هم‌اندیشی رفع موانع پتروشیمی فارابی بر ضرورت مشارکت سهامداران آن برای تامین نقدینگی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مجتمع پتروشیمی تاکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی تاپیکو در نشست هم‌اندیشی که روز گذشته(یکشنبه 9 دی ماه) با هدف اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزارشد ،بر ضرورت مشارکت سهامداران پتروشیمی فارابی برای تامین نقدینگی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مجتمع پتروشیمی تاکید شد.
در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیرعامل تاپیکو، مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر ، مدیر عامل پتروشیمی فارابی و مدیرعامل پتروشیمی فناوران برگزار شد، محور عمده گفتگوها بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی تمرکز داشت و اعضا در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.
همچنین مقرر شد، طرح طبقه‌بندی مشاغل مانند دیگر شرکت های مستقر در منطقه، تا پایان سال جاری اجرایی شود و تا آن زمان مبالغی به صورت علی الحساب به کارکنان شرکت فارابی پرداخت گردد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این نشست قول مساعد داد تا در زمینه تامین پایدار خوراک پتروشیمی فارابی و تسهیل دریافت آن پیگیری های لازم را انجام داده و برای سایر موارد از جمله امکان اجاره مخازن موجود این مجتمع و رفع موانع ایمنی آنها پیرو درخواست مدیرعامل تاپیکو مساعدت نماید.
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۸
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۰۵