مجلس از طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت حمایت می‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قابل مشاهده است که مسیر پیشرفت و توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هیچگاه متوقف نخواهد شد و مجلس نیز از توسعه هرچه بیشتر این صنعت حمایت خواهد کرد.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با تاکید بر اینکه برنامه توسعه‌ای صنعت نفت ایران در هر شرایطی ادامه خواهد یافت، گفت: ما تحریم را پشت سر گذاشته‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق مقابل تهدیدها و تحریم‌های ترامپ می‌ایستیم.

وی افزود: توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید در اولویت طرح‌های توسعه‌ای قرار گیرد و در این مسیر بخش خصوصی نیز می‌تواند بیش از گذشته نقش‌آفرین باشد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت حمایت می‌کند، تصریح کرد: قابل مشاهده است که مسیر پیشرفت صنعت نفت کشور و تولید و صادرات، حتی در دوره تحریم نیز متوقف نخواهد شد.

یوسفیان‌ملا عنوان کرد: تحریم‌ها ممکن است مشکلاتی بر سر راه توسعه ایجاد کند، اما ما به‌خوبی از چنین گذرگاه‌هایی عبور خواهیم کرد، کما اینکه به صفر رساندن صادرات نفت ایران نیز هیچگاه عملی نشده و در آینده نیز نخواهد شد.
۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
تعداد بازدید : ۳۶۲