تندیس زرین سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به شرکت نفت پاسارگاد اهدا شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با هدف معرفی شرکت‌های برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و از شرکت های برتر ایرانی در حوزه نوآوری محصول با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.
ارزیابی های علمی محققان دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری از میان 615 محصول بررسی شده از شرکت های مختلفی ایرانی ، قیرهای عملکردی شرکت نفت پاسارگاد موفق به دریافت تندیس زرین گردد.
دریافت لوح تندیس زرین سومین جشنواره ملی نوآوری توسط نفت پاسارگاد بیانگر توجه به نوآوری های علمی این بنگاه اقتصادی در کنار تولید و فروش بوده آن گونه که پیشتر با کسب تندیس لوح برتر کیفیت کالا ، صنعت سبز و حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید بر توسعه پایدار و پیشرفت در مسیر تعالی و بهبود مستمر را اثبات کرده بود .
این‌ همایش در دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کارگاههای مختلف علمی و سخنرانی اساتید و اعضای هیات علمی در موضوعات مختلف لزوم نوآوری در کالا و محصولات ایرانی و تاکید بر گذر از شیوه های سنتی به مدیریت های علمی در بنگاههای اقتصادی و شرکت های مختلف ایرانی انجام و با تجلیل از شرکت های برتر ایرانی در نوآوری محصول به پایان رسید .


۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۳۸
تعداد بازدید : ۳۸۶