رونق‎بخشی به کسب‌‌وکار حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان رونق بخشی به کسب‎وکار حوزه عملیاتی به‌ویژه خرمشهر را بخشی از مسئولیت اجتماعی این شرکت دانست و تاکید کرد: در بخش تامین کالا، بازار خرمشهر را رونق بیشتری خواهیم بخشید و این با برنامه‌ریزی خرید هرآنچه از این شهر یا مناطق مجاور قابل تامین باشد، محقق خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان این شرکت ضمن ابراز خرسندی از وجود انسجام و همدلی در میان نیروی انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، بر ضرورت جذب و به‌کارگیری نیروهای متبحر و متعهد در بخش‎های مختلف سازمان برای پیشبرد اهداف تولیدی شرکت تاکید کرد.

وی گفت: صنعت نفت یک خانواده بزرگ است و انتقال تجربه‌ها و تخصص‎ها در این صنعت یک الزام است،‌ بنابراین تلاش بر این بوده که بر اساس نیاز، از توان صنعت نفت در حوزه منابع انسانی بهترین استفاده را ببریم و نیروهای کارآمد را برای توسعه سازمان و ارتقای فرایند تولید جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: در ادامه توجه به نیروهای رسمی و تلاش برای جلب رضایتمندی آنان، خدمات ضروری بیشتری برای نیروی‎های ارکان ثالث تامین شده است.

پورهنگ تصریح کرد: در گام نخست این روند، تامین پوشش بیمه‎ تکمیلی این نیروها با نازل‌ترین قیمت از سوی بخش خصوصی واجد شرایط در دستور کار است.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‎های در حال اجرا، بتوان تاحدودی به اشتغال و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم این خطه کمک کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان یادآور شد: همه تلاش‎ها برای تولید صیانتی، حفاظت از زیست بوم پیرامونی و جلب رضایت همه ذی‎نفعان از کارکنان تا مجاوران واحدهای عملیاتی شرکت است و در آینده با همکاری سازنده درون و برون‌سازمانی همه اهداف به صورت صددرصدی محقق خواهد شد.
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹
شانا |
تعداد بازدید : ۲۴۸